آموزش سازهای کوبه ای در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان (صادقیه) اقدام به برگزاری کلاس های آموزش سازهای کوبه ای در غرب تهران کرده است. اگر به دنبال کلاس آموزش سازهای کوبه ای در غرب تهران هستید، با مجرب ترین و به نام ترین اساتید این رشته، در کنار شما هستیم. در ادامه، توضیحاتی درباره این کلاس ها آمده است.

آموزش سازهای کوبه ای در غرب تهران

دوره های آموزشی سازهای کوبه ای

قبل از شروع هریک از دوره های زیر، میتوانید مشاوره رایگان با استاد داشته باشید. توصیه میکنیم اگر قصد یادگیری ساز کوبه ای دارید، حتماً از فرصت مشاوره با استاد بهره مند شوید.

آموزش تنبک (تمبک)

تنبک از سازهای کوبه ای محبوب ایرانی است. این ساز که سابقه ای طولانی مدت در میان سازهای ایرانی دارد، روش های آموزشی متنوعی نیز داراست. ما در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان غرب تهران، برآنیم تا این ساز اصیل ایرانی را با به روز ترین متدهای آکادمیک و اصولی مبتنی بر نت آموزش دهیم. برای یادگیری ساز تنبک، فراگیری 2 حوزه اصلی لازم است:

در صورتی که هنرجو تمرین لازم را داشته باشد و با علاقه و پیگیری، به آموزش خود در ساز تنبک بپردازد، ظرف مدت 3 ماه میتواند به اجرای برخی ریتم ها و تکنیک های این ساز بپردازد. در این حالت اصطلاحاً گفته می شود دست هنرجو راه افتاده است. بعد از آن طی مدت 3 ماه دیگر (6ماه در مجموع) قادر به اجرای اکثر تکنیک ها و ریتم ها خواهید بود. در نهایت بعد از کذشت 1 سال از شروع آموزش، مدرک پایان دوره خود را دریافت خواهید کرد. اگر مایل باشید دگره مربیگری تنبک را نیز بگذرانید، 3 ماه دیگر آموزش میبینید و سپس مدرک استادی (تدریس) دریافت می کنید.

آموزش دف

دوره آموزشی دف نیز بسیار شبیه به ساز تنبک است. زیرا دقیقاً مانند تنبک نیاز به یادگیری ریتم خوانی و تکنیک های تخصصی ساز را دارد. با این تفاوت که ممکن است دوره آموزشی دف کمی کوتاه تر از ساز تنبک باشد. البته همه ی این ها بستگی به علاقه و اراده هنرجویان دارد. پس از اتمام دوره مدرک پایان دوره اعطا خواهد شد. همچنین در صورت تمایل هنرجو، بعد از 3 ماه از پایان دوره آموزش لازم است تا مدرک استادی (تدریس) را به هنرجو اعطا کنیم.

چند نکته درباره آموزش سازهای کوبه ای

برای دریافت مدرک پایان دوره لازم است در طول دوره آموزشی خود، دست کم یک بار در کنسرت های آموزشی ما شرکت فرمایید. شرکت در این کنسرت ها، علاوه بر آنکه فرصتی طلایی در جهت آموزش شماست، رزومه ای ارزشمند برای سوابق هنری شماست.

همچنین به یاد داشته باشید کلاس های بسیاری برای آموزش سازهای کوبه ای در غرب تهران وجود دارد. وجه تمایز ما، استفاده از اساتید زبده، آموزش اصولی، زمانبندی آموزشی منظم و اعطای مدرک معتبر پایان دوره است.

درپایان، از شما علاقمندان به موسیقی و بویژه سازهای کوبه ای دعوت میکنیم از مشاوره و تست ریتم شناسی رایگان آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان بهره مند شوید. با ما تماس بگیرید.


آموزش تنبک در غرب تهران | آموزش دف در غرب تهران | آموزش سازهای کوبه ای در غرب تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی