همکاری با اساتید

به تعدادی مدرس موسیقی نیازمندیم

با درود و مهر به اساتید محترم موسیقی، مفتخریم برای گستر هنر بی بدیل موسیقی، افتخار همکاری با شما عزیزان را داشته باشیم. ما در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان (صادقیه) جهت تکمیل کادر آموزشی خود، به تعدادی مدرس موسیقی نیازمندیم. اگر مدرس موسیقی هستید و مایلید با ما همکاری داشته باشید، فرم زیر را با دقت و حوصله تکمیل فرمایید. اطلاعات شما در اسرع وقت توسط مدیریت آموزشگاه بررسی شده و در صورت دارا بودن شرایط، با شما تماس خواهیم گرفت. اگر سوالی داشتید، با ما تماس بگیرید.

مدرس موسیقی نیازمندیم

توضیحات

  • با پر کردن فرم بالا، اعلام آمادگی شما برای همکاری با آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان واصل خواهد شد. اگر واجد شرایط لازم باشید، قطعاً با شما تماس گرفته می شود. با این توضیح که این تماس ممکن است طی چند روز آینده و برای تکمیل کادر آموزشگاه حاصل شودو همچنین ممکن است در آینده جهت افزایش تعداد اساتید هر ساز یا دوره با شما تماس بگیریم. چرا که نه تنها در حال حاضر به مدرس موسیقی نیازمندیم، بلکه با توجه به افزایش هرروزه ی تعداد هنرجویان، مطمئناً در آینده ای نزدیک، بازهم به تعداد بیشتری مدرس موسیقی نیازمند خواهیم بود.
  • اطلاعات شما به صورت کاملاً محرمانه در اختیار مدیریت آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان خواهد بود و تحت هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نمی گیرد.
  • اگر مایل هستید به صورت آنلاین و از طریق تماس تصویری آموزش دهید، در بخش توضیحات بیشتر ذکر فرمایید.
  • اگر مایلید آموزش های تصویری غیر آنلاین (ویدئوهای ضبط شده) خود را در اختیار ما قرار دهید، می توانیم آن ها را به نام خودتان در سایت و همچنین در اینستاگرام آموزشگاه قرار دهیم.
  • همچنین می توانید مقالات آموزشی موسیقی خود را برای ما ارسال فرمایید تا در صورت تایید، به نام خودتان در دانشنامه تخصصی سایت قرار گیرد.

با آرزوی موفقیت | مدیریت آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان (صادقیه)

اینستاگرام آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان | ارسال ایمیل به آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان | تماس تلفنی با آموزشگاه | کانال آپارات آموزشگاه

مطالب مرتبط

7 دیدگاه‌

  1. سیدهادی موسوی گفت:

    سلام و ممنون از زحماتتون. اطلاعاتم رو ثبت کردم. به امید دیدار – موسوی

  2. رویا علیمی گفت:

    من اطلاعاتم رو ثبت کردم روزهای سه شنبه رو خالی دارم اما اگه بخواید ممکنه بتونم روز دیگه ای رو هم خالی کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

  3. علیرضا دزفولیان گفت:

    سلام…اطلاعات خودم رو ثبت کردم…با سپاس

  4. کورش نبوی گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید… اطلاعات بنده با موفقیت ثبت شد به امید دیدارتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی