تدریس گیتار

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان (صادقیه)، اقدام به برگزاری کلاس های تدریس گیتار کرده است. این کلاس ها به شکل خصوصی و در گرایش های گیتار پاپ، گیتار کلاسیک و گیتار فلامنکو در فضای آموزشگاه برگزار می شود. هنرجویان و علاقمندان به آموزش ساز گیتار در همه ی سطوح، می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. روند برگزاری کلاس ها را در ادامه می بینید.

تدریس گیتار

1. مشاوره رایگان با استاد

فراموش نکنید مشاوره و دریافت اطلاعات لازم قبل از شروع کلاس حق مسلم و طبیعی هر هنرجو است. هنرجو حق دارد با فضای آموزشگاه، استاد، روش تدریس، شرایط کلاس و … آشنا شده و بعد از آن، اقدام به تصمیم گیری نماید. پس هرگز برای ثبت نام در کلاس های تدریس گیتار در هیچ آموزشگاهی عجله نکنید. مشاوره با استاد قبل از شروع کلاسها، امری ضروری است.

همچنین در جلسه مشاوره، استاد یا مدیریت آموزشگاه با هنرجو آشنا می شود. این آشنایی می تواند در زمینه های زیر باشد:

  • چرا هنرجو ساز گیتار را انتخاب کرده است؟
  • هدف هنرجو از یادگیری موسیقی چیست؟
  • ارائه راهنمایی های لازم جهت خرید ساز گیتار (اگر هنرجو ساز نخریده باشد)
  • آشنایی با توانایی ها و استعدادهای هنرجو
  • آشنایی با مشکلات و محدودیت های احتمالی هنرجو برای یادگیری ساز گیتار

بعد از این جلسه مشاوره رایگان، وقت تصمیم گیری هنرجو یا والدین او است. در صورت تصمیم برای شروع کلاس های تدریس گیتار در آموزشگاه عرفان نادریان، مراحل بعد به جریان می افتد.

2. ترم آزمایشی و تئوری

در یک ترم 4 الی 10 جلسه ای، هنرجو مشغول به یادگیری تئوری موسیقی و اصول اولیه ساز گیتار می شود. نیازی نیست هنرجو در این ترم، ساز داشته باشد. چرا که بعد از اتمام این ترم، علاقه و میزان استعداد هنرجو در ساز گیتار مشخص خواهد شد. اگر استاد و هنرجو هردو تایید کردند که می خواهند کلاس ادامه یابد، ساز خریده می شود و ادامه کلاس ها جریان می یابد. اما چرا این ترم را آزمایشی می دانیم؟

بسیار هنرجویان وقتی شروع به یادگیری یک ساز می کنند، همه ی زوایای پیدا و پنهان یادگیری آن ساز را نسنجیده اند. در ترم آزمایشی ابتدایی، با یک تیر، دو نشان خواهید زد. اولاً تئوری موسیقی و نت خوانی را که بین همه ی سازها مشترک است فرا می گیرید. ثانیاً از علاقه خود به ساز گیتار اطمینان حاصل می کنید. اگر این اطمینان حاصل شد و استاد هم تایید کرد، با خیال راحت و با اطمینان از آینده ای درخشان در رابطه با ساز گیتار، اقدام به خرید ساز کرده و کلاس های خود را ادامه می دهید. اما اگر تصمیم گرفتید ساز دیگری را یاد بگیرید، با همان تئوری موسیقی و نت خوانی که فرا گرفته اید، به استقبال ساز جدید می روید و عملاً چیزی را از دست نداده اید. نه زمان خود را از دست داده اید؛ نه هزینه خود را صرف خرید سازی کرده اید که از یادگیری آن مطمئن نیستید.

3. خرید ساز

بعد از آن که در ترم آزمایشی، از انتخاب ساز خود مطمئن شدید و همزمان تئوری موسیقی را آموختید، با اطمینان اقدام به خرید ساز خواهید کرد. در زمینه خرید ساز نیز با در کنار هنرجویانمان هستیم.

  • مشاوره خرید گیتار: به شما راهنمایی های لازم جهت خرید گیتار مناسب و استاندارد داده می شود. سازی که با بودجه شما هماهنگ بوده و همزمان بتوانید آن را برای مدت طولای استفاده کنید.
  • تسهیلات خرید گیتار: امکان خرید اقساطی برای هنرجویان آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان فراهم شده است. هنرجویان ما با دریافت کارت معرفی، به فروشگاه های طرف قرارداد ما معرفی می شوند تا گیتار مورد علاقه خود را به صورت اقساطی و بدون سود تهیه کنند. چرا که فروشگاه های طرف قرارداد ما، به اعتبار آموزشگاه، شرایط بسیار ویژه ای را در اختیار هنرجویانمان قرار می دهند.

 4. آموزش عملی گیتار

بعد از انجام مراحل بالا که حدود یک ماه زمان می برد، با اطمینان و با خیالی آسوده، به فراگیری گیتار خواهید پرداخت. هدف آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان از کلاس های تدریس گیتار، تبدیل شدن هنرجویان هر ساز به اساتید آینده آن ساز قرار گرفته است.

5. کنسرت های هنرجویی

بعد از حدود 3 الی 6 ماه از شروع آموزش، در اولین کنسرت هنرجویی خود شرکت خواهید کرد. کنسرت های هنرجویی با هدف تقویت هنری هنرجویان و افزایش اعتماد به نفس آن ها برگزار می شود. با شرکت در هر کنسرت هنرجویی، تجربه ای بسیار طلایی در نوازندگی به دست خواهید آورد. تجربه ای که با صدها ساعت آموزش نمی توان کسب کرد.

6. اعطای مدرک پایان دوره گیتار

حدود 1 الی 3 سال زمان می برد که شما از یک مبتدی، به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل شوید. این مدت ممکن است بسته به توانایی و زمان تمرینی هنرجو کم و یا زیاد شود. در هر حال، بعد از آنکه به نوازنده ای حرفه ای تبدیل شوید (و به تشخیص استاد)، مدرک معتبر بین المللی به شما اعطا خواهد شد. مدرکی که نشان می دهد شما دوره های مبتدی تا پیشرفته ساز گیتار را سپری کرده اید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

ببینید >>>>>>> اجرای گیتار توسط هنرجوی آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی