آموزش رایگان موسیقی

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، به مناسبت سالگرد تاسیس آموزشگاه، یک ترم 4 جلسه ای آموزش رایگان موسیقی به کلیه هنرجویان جدید هدیه می دهد. این هدیه برای هنرجویانی در نظر گرفته شده که از تاریخ 15 آذر الی 30 آذر 98 اقدام به ثبت نام در آموزشگاه کنند. هدف آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان از این اقدام، ارائه آموزش رایگان موسیقی به شهروندان محترم جهت حمایت از اشاعه هنر موسیقی است. ذکر چند نکته در مورد این طرح:

  1. برای دریافت این هدیه، حضور در آموزشگاه و ثبت نام حضوری الزامی است.
  2. برای دریافت این هدیه، هیچ نیازی به پرداخت هیچ وجهی و یا ثبت نام برای ترم های بعد وجود ندارد. به عبارتی شما تنها می توانید از همین 4 جلسه بهره ببرید و نیازی نیست برای ترم های بعد ثبت نام کنید. انتخاب با شما است.
  3. هنرجویانی که علاقه داشته باشند ترم خود را ادامه دهند، می توانند با پرداخت مبلغ 6 جلسه، یک ترم 10 جلسه ای ثبت نام کنند. در غیر این صورت، می توانند تنها از همین 4 جلسه استفاده کنند.
  4. به همراه این ترم رایگان، یک دفتر نت رایگان نیز به هنرجویان اهدا می شود.
  5. این ترم برای هنرجویان مبتدی می تواند آموزش تئوری موسیقی، نت خوانی و نت نویسی و ریتم در موسیقی باشد و برای هنرجویانی که سابقه یادگیری موسیقی دارند، آموزش ساز دلخواه آن ها خواهد بود.
  6. اساتید این دوره رایگان، همان اساتید سایر دوره های آموزشگاه هستند و این ترم با سایر ترم ها هیچ تفاوتی نمی کند. چه از لحاظ اساتید و چه از نظر زمان و کیفت کلاس ها.
  7. کلاس ها به صورت خصوصی و در فضای آموزشگاه انجام می شود.

ببینید >>>>> تاثیر آموزش موسیقی روی هوش و ذهن کودکان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح آموزش رایگان موسیقی با آموزشگاه تماس بگیرید.

مدیریت آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان (صادقیه)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی