آموزشگاه موسیقی ارزان قیمت

اگر به دنبال آموزشگاه موسیقی ارزان قیمت می گردید، با طرح بورسیه علاقمندان به موسیقی آشنا شوید. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، طرح بورسیه علاقمندان به موسیقی را که در پرداخت شهریه مشکل دارند، به منظور کمک به علاقمندان و مستعدین موسیقی اجرا می کند. در این طرح، با توجه به مسائل و محدودیت های هنرجو، (که برای هر کسی ممکن است پیش بیاید)، شرایط هنرآموزی هنرجو فراهم می شود. شرایطی که هیچ قید و شرطی ندارد و هیچ محدودیتی برای آموزش هنرجو ایجاد نمی کند. همچنین اگر نگران هزینه خرید ساز هستید، در این مورد نیز به شما یاری خواهیم رساند. اما چگونه؟ در ادامه طرح بورسیه هنردوستدان موسیقی را مطالعه فرمایید تا پاسخ این سوال را بیابید.

پرداخت بخشی از شهریه متناسب با توان مالی هنرجو

در طرح بورسیه علاقمندان به موسیقی، اگر هنرجویی در پرداخت شهریه مشکل داشته باشد، به همان مقدار که در توان هنرجو باشد شهریه اخد خواهد شد. مثلاً اگر هنرجویی بگوید من فقط می توانم نیمی از شهریه هر جلسه را پرداخت کنم، تنها نیمی از شهریه از او دریافت خواهد شد. بدون آن که کلاس های او با زمان یا کیفیت متفاوتی از دیگران اجرا شود یا سایر افراد و اساتید از این موضوع مطلع شوند. نیم دیگر شهریه را در قالب بورسیه آموزشی، تحت حمایت آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان خواهد بود. مبنای صحت ادعای هنرجو درباره وضعیت مالی و مشکل در پرداخت شهریه، گفته هنرجویان است. به عبارتی هنرجویان برای اثبات ادعای خود، نیاز به ارائه هیچ سند و مدرکی نخواهند داشت.

عدم پرداخت شهریه به علت مشکل مالی هنرجو

اگر هنرجو اذعان کند کلاً توانایی پرداخت شهریه را ندارد، نیازی به پرداخت شهریه نخواهد بود. در این حالت، هنرجو کل مبلغ شهریه را (تا زمان برطرف شدن مشکل مالی) تحت بورسیه آموزشی آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان خواهد بود. در این مورد نیز زمان و کیفیت کلاس های هنرجو، هیچ تفاوتی با سایر هنرجویان نخواهد داشت. همچنین به جز مدیریت آموزشگاه، هیچ یک از پرسنل، اساتید و سایر هنرجویان از این موضوع مطلع نخواهند شد. همچنین هنرجویان برای اثبات ادعای خود مبنی بر عدم توانایی پرداخت شهریه، نیاز به ارائه هیچ سند و مدرکی نخواهند داشت.

ارائه خدمات به جای شهریه

اگر هنرجویی که مکل مالی دارد، توانایی ارائه خدماتی مفید به آموزشگاه را داشته باشد، این خدمات به جای شهریه از او قبول خواهد شد. به عنوان نمونه کمک به تبلیغات آموزشگاه، طراحی و خدمات سایت، خدمات تاسیسات و … .

کمک به طرح بورسیه هنرجویان

اگر خیر یا خیرینی که تمکن مالی کافی دارند علاقمند باشند، می توانند در این طرح ما را یاری کنند. چرا که بسیاری افراد به دلیل داشتن مشکلات مالی، از هنرآموزی و دنبال کردن علاقه خود محروم هستند. با کمک مالی به طرح بورسیه، توانایی بورسیه کردن تعداد بیشتری از هنرجویان کم برخوردار را خواهی داشت. همچنین ریز مالی چگونگی هزینه کرد کمک ها، به خیرین محترم (بدون ذکر نام هنرجویان کم برخوردار) ارائه خواهد شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی